Кошик
812 відгуків

Український офіс Иноар: "Ми націлені на тривалі відносини з клієнтами"

Б'юті-індустрія в Україні розвивається настільки динамічно, що навіть професіонали іноді губляться в розмаїтості відомих і нових брендів, представлених на ринку. Те ж стосується і ринку засобів для популярної процедури кератинирования волосся. Як розвивається цей ринок, як вибрати бренд, що заслуговує довіри, як самим заслужити довіру клієнтів, про це розповість творець і керівник проекту keratini.com.ua Ганна Бракацула.

 

Слідуємо правилом 10*10

 

Коли ми тільки почали працювати, ми припускали, що будемо "супермаркетом кератинів". Через наш сайт і через руки наших фахівців пройшли з десяток брендів, які випускають продукцію для випрямлення волосся. Ми щільно працюємо як з майстрами, так і з директорами салонів, і з рядовими споживачами. Ми пропонували вибір, спостерігали за тим, що більше подобається нашим клієнтам. Ринок визначив їх вибір: перемогли бренди кератинів, які виявилися найбільш цікавими по співвідношенню ціна-якість.

Але ми спостерігаємо не тільки за українським ринком. Ми добре розуміємо, що відбувається у світі в нашій індустрії. Ми постійно аналізуємо пропозиції по імпорту, дилерству й продажу в роздріб від виробників зі всього світу. Накопичивши великий досвід роботи з кератинами для випрямлення волосся, ми зараз можемо відповісти практично на будь-яке питання, що стосується цієї теми.

Для того, щоб ми хоча б звернули увагу на того чи іншого виробника, він повинен відповідати нашому правилом "10*10": він повинен існувати на ринку не менше 10 років і повинен бути представлений хоч би в 10 різних країнах світу.

Чому 10 років? Цього терміну достатньо, щоб довести формулу складу до ідеалу. За цей час можна відслідкувати якісь побічні ефекти (в тому числі, відстрочені за часом), добре зрозуміти, як оцінюють твій продукт професіонали і кінцевий споживач. Крім того, в бізнесі критичним вважається термін від 2 років. 4 з 5 нових компаній не живуть довше цього терміну. Тому компанії з 10-річною історією заслуговують довіри. У них відпрацьовані і виробництво, і логістика, і дистрибуція. Вони дорожать своєю репутацією і сформованими командами, які створюють її.

Бренд Иноар, який ми маємо честь представляти в Україні, існує на ринку 25 років. Чверть століття. Для ринку косметики — це ціла епоха, а, може, і не одна.

 

Для клієнта важливо мати вибір

 

keratini.com.ua пропонує кілька марок кератинів, тому що для клієнта завжди важливо мати вибір. Навіть якщо він відданий одного бренду, можливість вибору завжди залишає приємне враження. Крім того, є шанс, що він одного разу знайде для себе щось цікаве. Хоча серйозні бренди багато ресурсів вкладають в підтримку лояльності своїх клієнтів і намагаються бути на вістрі технологій і трендів.

Ми націлені на тривалі взаємини з салонами краси, перукарнями, професіоналами і майстрами своєї справи. Тому нам нецікаво просто "впарювати" якийсь товар. Ми не тільки продаємо склади і засоби для догляду за волоссям. Ми навчаємо, консультуємо, чесно розповідаємо про все, що встигли дізнатися про кератинах, нічого не нав'язуючи. Вибір завжди залишається за клієнтом. Та якщо продукція і послуги, які ми запропонували, що сподобалися, ми вважаємо це першою перемогою на шляху до тривалих відносин з конкретним клієнтом.

Ми зацікавлені в тому, щоб в салони, з якими ми працюємо, приходило якомога більше клієнтів. Щоб вони залишалися задоволені результатом і поверталися туди знову і знову.

 

Покупець повинен розуміти, в якому випадку він отримує впевненість у результаті

 

Б'юті-індустрія пов'язана з питаннями здоров'я. Тому до питань сертифікації і ліцензування продукції, яку ми пропонуємо, ми ставимося дуже відповідально. Ми є ліцензованими та ексклюзивними представниками бразильського бренду INOAR в Україні. І нам доводиться витрачати багато часу і зусиль, щоб боротися з чорним імпортом і фальсифікаціями (ми називаємо це "валізно-кухонний ввезення"). Бренд впізнаваний і популярний, тому все це неминуче. Нам доводиться постійно моніторити інтернет-простір, подавати запити на рекламні платформи, на яких з'являється реклама такої продукції. Звичайно, боротися з продажами "з-під поли" практично неможливо. Покупець повинен сам розуміти, у якому випадку він отримує гарантії та впевненість в результаті, а в якому — суцільні ризики.

 

 

Ми — фанати своєї справи

 

Ми не просто популяризуємо якийсь бренд. Ми намагаємося відкривати кератинування для українського споживача як таке. Ми фанати своєї справи, і хочемо розповісти про це всьому світу. Ми працюємо як для професіоналів у сфері перукарського мистецтва, менеджменту салонів краси, так і для всіх тих, хто стежить за трендами в світі б'юті-технологій, хто любить пробувати щось нове і доглядати за собою.

Ми щедро вкладаємося в рекламу. Сумарна кількість показів нашого промо-контенту обчислюється десятками мільйонів. Та популяризація нашої улюбленої процедури йде семимильними кроками. Так, "INOAR Україна" подала заявку в Книгу рекордів Гіннеса на найдовші волосся, вкриті кератином.

Просувати такі бренди як INOAR легко і приємно. Не потрібно нічого вигадувати — плюси продукції очевидні. Крім того, ми активно використовуємо фото і відео, якими із задоволенням діляться наші клієнти. Бразильський офіс INOAR створює продукцію і події так швидко, що у нас завжди є, чим здивувати. З іншого боку, є споживче спільнота тут, яке працює відмінним "сарафанним радіо", рекомендуючи нас своїм знайомим, колегам і друзям.

Звичайно, потрібно сказати окреме спасибі нашому чудовому колективу. Ці талановиті і працьовиті люди буквально живуть своєю справою. Наприклад, одна з наших менеджерів з продажу, Олена, будучи в щасливому очікуванні, буквально напередодні пологів продовжувала приймати і оформляти замовлення, консультувати покупців і вирішувати безліч питань. До таким самовідданим і закоханим у свою роботу людям завжди хочеться повертатися за новою партією продукції.

 

І пара слів про самому кератині

 

Вас, наверное, интересует вопрос, почему мы так преданы теме кератинового выпрямления. Ведь есть огромный спектр других процедур и средств, которые заслуживают не меньшего внимания. Дело в том, что кератин в индустрии красоты — это феноменальное открытие. Он удовлетворяет базовую потребность клиента в длине волос. Абсолютно длинными могут быть только абсолютно ровные волосы. После проведения кератирования волосы становятся немного длиннее сразу же. При этом они приобретают очень красивый блеск, за ними проще ухаживать, и они быстрее растут. Я сама вперше спробувала кератиновое випрямлення більше 10 років тому в Гонконзі. І дуже здивувалася, наскільки менше клопоту стало з волоссям.

Кератин відмінно підходить тим, хто відрощує бустап або буффант. Його варто застосовувати після хімічної завивки, коли волосся починає відростати. Загалом, це дійсно чудове засіб, що допомагає придбати ну просто бездоганні волосся. Сподіваємося, що ми зможемо допомогти вам переконатися в цьому особисто.









 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner