Кошик
777 відгуків

Особистий бренд майстра. Позиціювання.

Завдяки тому, що в нас працює учбовий центр, ми дуже багато консультуємо, і велика кількість майстрів пройшли та проходять через наші навчання. І звісно, головне питання майстрів, як більше заробляти і як взагалі обростати клієнтами.

Ми завжди починаємо з самого початку. І це ваше позиціювання.
– Хто ви такі на ринку?
– Чому клієнти повинні обрати вас?
– Чим ви відрізняєтесь від ваших конкурентів?
– Що особливого є в вашому салоні?
– Який саме сервіс ви даєте під час візиту та після нього?
 

Тільки після того, як ви змогли сформулювати, змістити для себе, тільки після того можна починати створювати та розвивати свій інстаграм і взагалі починати працювати над своїм бізнесом. Ми дуже багато навчаємося самі і ми дуже любимо навчатися за кордоном, проходячі різні серйозні навчання.

Всі вони починаються з того, що будь-який бізнес, а бути перукарем працювати на себе, заробляти це теж бізнес і підприємництво, починається саме з виявлення цінностей та чесних питань до самих себе. Хто я така, чого я хочу від цієї роботи і що я можу дати клієнтам?
 

Наприклад, ви кажете, я хочу працювати на себе, щоб всі мене бачили, всі мене любили і всі мене хотіли, щоб я була незамінна. І тоді ви обираєте відкривати студію свого імені, тоді всі процеси будуть зациклені на вас. Ви будете зірочкою і ніколи не дізнаєтесь, що це за проблема, коли майстри приходять, обростають клієнтами та ідуть.

Але якщо ви хочете мати постійний прибуток і це для вас на першому плані, класно працюючий бізнес, коли ви можете їздити на відпочинок, коли захочете, в такому випадку вам резонно відкривати саме салон краси. Це гарантія того, що ви будете заробляти під час того, як ви салоні і під час того, як ви не там.
 

Якщо ви людина, яка любить свої кордони, і ви знаєте, що робота закінчується о 7, а о 8 ви вже займаєтесь своєю родиною і не хочете таскати роботу додому, тоді для вас підійде шлях топ-майстра, артдиректора. Працювати в салоні і знати, що ви зайняті тільки творчістю і нічим, окрім творчості. Вам не потрібен ані маркетинг, ані бухгалтерія, ані управління персоналом, ані скарги клієнтів. Ви займаєтесь тільки творчістю, і ваша робота закінчується в кінці робочого дня.

Тож ви спочатку формуйте для себе вашу ціль:  відомості, грошей, розподілу особистого життя і роботи, творчості. І саме від того моменту ви починаєте просування особистого бренду.

Після цього ми дуже радимо отримати багато практики, аби ви зрозуміли, що у вас краще всього виходить і тільки після цього зробити акцент на цих процедурах. А щоб закріпити результати і дізнатися більше –  подивиться наш вебінар «Красива подача майстра та просування», тому що сьогоднішнє просування майстра без Instagram важко собі уявити.

Інші статті

  • Які процедури можна робити дітям?
  • Що таке технічний шампунь? Чому його важливо використовувати та коли? Ви, мабуть, зустрічали технічний шампунь, як перший крок в наборах для кератину та ботексу, або фарбування Мар Негро. Він допомагає нам підготувати волосся та відкрити його. Його також називають ШГО — тобто шампунь глибокого очищування, він же підготовчий шампунь. Або «Діп клін» від англійського Deep Clean. Це все — назви одного продукту.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner