Кошик
863 відгуків

Як отримати стабільне джерело клієнтів?

Як отримати стабільне джерело клієнтів?

Це неправильне запитання. Жодне джерело клієнтів не може бути стабільним і передбачуваним тривалий час.

Правильне питання звучить так: як отримувати стабільні джерела клієнтів? Джерел має бути кілька.

Багато підприємців і б'юті майстрів потрапляють у наступний капкан. Зазвичай майстри пробують кілька варіантів реклами. Наприклад, вони запускають рекламу в Instagram і в контексті. Або запускають рекламу каталогу. Або смс-розсилку по вайберу. Або працюють із блогерами. Через деякий час стає очевидно, що якийсь із каналів реклами дає найкращий показник. Логічно, що б'юті майстер робить ставку на той канал реклами, який дає максимальний ККД (віддачі). Начебто логічно - вибирати найкраще.

Але не зовсім так. Важливо врахувати нестабільність і непередбачуваність ринку, і швидкий розвиток нових каналів реклами. Це означає, що наші клієнти мігрують. Що наш ринок швидко змінюється. Що змінюється цільова аудиторія. Це означає, що змінюються алгоритми видачі рілсів і акаунтів. Означає, що канал легко може відправитися в сірий бан. Самостійно або із заздрісної руки конкурентів. Змінюються алгоритми видачі в контекстній рекламі. Постійно з'являються нові види торгових компаній. І правила до них. Цей вируючий рекламний світ маркетингу вже не один раз на моїх очах залишав за бортом тих людей, які робили ставку тільки на один вид реклами.
 

Майте запасне джерело реклами, навіть якщо воно приносить незрівнянно менший відсоток клієнтів, ніж основне. Це ваша рятувальна шлюпка в момент змін.

 


Наведу кілька історій зі своєї 12-річної практики. А таких історій насправді сотні й тисячі.

Одна з наших майстринь, назвемо її Ольга, мала прекрасну видачу в інсті за запитом «кератин для волосся». Завдяки красивому контенту і хорошій видачі майстер мала повний запис і високий чек. В абсолютно рандомний момент акаунт потрапив у сірий банк. Нічого не допомагало. Ні рілси, ні регулярний сорителлінг, ні голосування. Неможливо було запустити рекламу. А розкручувати новий акаунт було довго. Чим закінчилася ця історія? Ольга залишилася працювати тільки зі старими клієнтами.
Ба більше, Ольга так і не навчилася ввести базу клієнтів, записувати їх на наступний раз, нагадувати про візит і в принципі тримати контакт зі своєю базою клієнтів. Ольга продовжує працювати, але її заробіток впав у п'ять разів. Це сумна і повчальна історія, яка могла б трапитися з усіма.

Історія іншого майстра - це історія про недоброзичливців. У якийсь момент на акаунт майстра в Instagram почали сипатися скарги, на акаунт почали підписуватися боти і збивати статистику. Майстру Катерині доводилося весь час чистити свій акаунт і змінювати назву. Практика цього майстра не постраждала, але понервувати довелося.

Також наведу як приклад історію зірки в б'юті сфері - Лери Руми.
У сторіс Лери з'явилася історія про те, як шахраї вкрали її робочий акаунт.За повернення акаунта довелося заплатити кілька тисяч доларів.А після інциденту блогерка перевела частину аудиторії в Telegram.Цей публічний випадок так само має стати для нас прикладом про ризики.Не тримайте всіх клієнтів на одній платформі.Навіть якщо Ви відомий блогер.


Що ж робити?

У бізнесі потрібно завжди мати підстраховку. Наприклад, у компанії ІНОАР є два сайти і ціла сітка інстаграм-акаунтів.У нас працює кілька каналів продажів.У нас кілька постачальників і багато точок збуту. І найголовніше - у нас багато джерел клієнтів.Наприклад, наші клієнти приходять до нас з контекстної реклами, з seo просування сайтів і органіки, з соцмереж і також ми працюємо з нашою постійною базою клієнтів.

За 11 років роботи з нами стукалася всяка: були ДОС атаки на обидва сайти, змінювалася видача на платформі пром, був зламаний наш рекламний кабінет в мета.Змінювалися алгоритми видачі соцмереж.
Змінювалася сама популярність цих соцмереж. І тільки наявність великої кількості джерел реклами і клієнтів робили наш бізнес стабільним

У бізнесі потрібно диверсифікувати все: джерела клієнтів, постачальників, бажано навчатися в декількох місцях і отримувати інформацію з різних джерел і так далі. Чим Ви незалежніші - тим стабільніші.

 


Працюйте, розподіляйте ризики.
Майте запасні платформи для роботи.Зберігайте копії важливих документів.Ведіть облік і зберігайте бази Ваших клієнтів у бекап.

Перестраховуйтеся.Нехай Ваш бізнес і заробіток будуть завжди стабільні!

 



Хочете ще більше дізнатися про бізнес, маркетинг і продажі? - Телефонуйте до нашого Навчального Центру Іноар 0987660066, ми запропонуємо Вам кілька варіантів навчання.

Індивідуальне, групове або в запису.
 

Інші статті

  • З яким інтервалом записувати клієнтів майстру з випрямлення волосся? Відповіді на ці запитання залежать від довжини та густоти волосся клієнта, від пористості волосся. Важливо знати, чи є у клієнтки нарощене волосся. Усе це впливає на тривалість процедури не менше, ніж ...
  • Насправді питання складне і не поверхневе. Жоден чат і не зможе дати професійну консультацію, що дорівнює консультації менеджера з продажу або технолога бренду.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner