Кошик
863 відгуків

Позиціювання майстра з кератину на ринку

Кожен майстер перукар у певний момент своєї кар'єри постає перед питаннями: хто я така, у чому моя унікальність, де моє місце на ринку, у чому я буду успішною?

Усе це - питання позиціонування себе на ринку, у нашому випадку - на ринку б'юті-послуг і продажу профкосметики.

Кожен бізнес починається з вивчення ринку і розробки УТП, унікальної торгової переваги. Тобто від самого початку, заходячи на ринок, Ви маєте розуміти, чим Ви візьмете клієнта. Чи буде ваша послуга кращою? Сучаснішою? Швидше за часом? Дешевшою? Виконана на продукті, доступ до якого є тільки у Вас? Може, Ви надаєте інклюзивні процедури? Можливо робите процедуру в чотири руки? Можливо, Ви залишилися єдиним працюючим салоном у своєму селищі? Подумайте над тим, чим Ви вигідно відрізняєтеся від конкурентів. Не ставайте такими як усі. Ви спочатку займете невигідну позицію. Адже Ви такий самий, як усі, і новачок, а інші салони або майстри вже мають напрацьованих клієнтів і репутацію.

Заходячи на ринок, Ви, кажучи психологічною мовою, проявляєте здорову агресію. Ви маєте заявити про себе. Так би мовити, «вийти з шафи».

 

Ми часто соромимося заявити про себе.
Іноді це сором'язливість у справі. Тобто сором'язливість і невпевненість, засновані на маленькому досвіді.Це здоровий і правильний сором.Воно говорить вам про те, що вам потрібно напрацювати досвіду, поставити руку і напрацювати швидкість процедури.У такому разі майстри воліють практикувати за ціною матеріалу.Саме з цієї причини студенти перукарських коледжів усі роки навчання практикується стригти, робити завивку, мити й укладати волосся.Тільки з кількості з'являється якість.

Але якщо Ви вже напрацювали швидкість і якість процедур, якщо Ви готові приймати клієнтів - настав час відкинути помилковий сором і заявити про себе.


Пропоную зробити ось таку вправу.
Спочатку випишіть на листочку 20 своїх переваг.Після цього наберіть кількох своїх подруг і знайомих і спитайте їх, що вони думають про ваш професіоналізм і компетенцію.Поєднання внутрішньої впевненості та адекватного зворотного зв'язку може підказати вам відповідь на ваше запитання про позиціонування на ринку.

Подумайте, що Вам подобається робити найбільше?Можливо, Вам подобається тільки випрямлення волосся?Або у Вас найкраще виходить короткі стрижки?Можливо, Ви добре організовуєте простір і бізнес навколо себе. А може, Ви добре рахуєте і ведете фінзвітність? Міцно подумайте над цим питанням, адже що точніше Ви намацаєте свій талант і затребуваність - то швидше Ви станете багатою.

І ще.Завжди тримайте в голові, куди Ви хочете рухатися далі?Мрія сама Вам підсвічуватиме той шлях, яким потрібно йти. Сміливо мрієте.Багато працюєте.Завжди думайте.І обов'язково отримуйте задоволення від своєї професії та від свого місця в житті.

Інші статті

  • З яким інтервалом записувати клієнтів майстру з випрямлення волосся? Відповіді на ці запитання залежать від довжини та густоти волосся клієнта, від пористості волосся. Важливо знати, чи є у клієнтки нарощене волосся. Усе це впливає на тривалість процедури не менше, ніж ...
  • Це неправильне запитання. Жодне джерело клієнтів не може бути стабільним і передбачуваним тривалий час. Правильне запитання звучить так: «Як отримувати ...

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner