Кошик
877 відгуків

Ви - власник салону краси або перукар на оренді? Ви вже продаєте домашній догляд своїм клієнтам?

Ви - власник салону краси або перукар на оренді?

Ви вже продаєте домашній догляд своїм клієнтам?

Тоді ця пропозиція для Вас!



Зв'яжіться з нашим менеджером і надайте йому свій робочий диплом і фотографію селфі на тлі робочого місця та вітрини. Ми надішлемо Вам набір тестерів нашої продукції, які Ви можете оцінити і почати продавати.



Чому салони і майстри починають продавати домуходи?
Не секрет, що майстер і салон краси має свою стелю доходу при наданні послуг. Адже ми з вами продаємо час. Для того, щоб збільшити свій оборот, потрібно додати продаж товару. Адже продаж у вас буде займати всього лише 5 хвилин консультації.



Для чого потрібно продавати домашній догляд?

Клієнт все одно купить шампунь і термозахист. І він може купити це у вас, а не в сусідньому магазині. При цьому клієнт орієнтуватиметься не на завдання і не на свій тип шкіри голови, а на красиву етикетку. А нам важливо, щоб клієнт купував правильні засоби, які підходять під його завдання.


Як проводити консультацію клієнта з підбору домашнього догляду?
Поділимося своїм досвідом.Ми завжди розповідаємо клієнту, який у нього стан волосся, шкіри голови. Розпитуємо про плани на майбутнє і про процедури, які вже були на волоссі.Також ми просимо фотографувати домашній догляд вдома. З огляду на всі ввідні дані, ми рекомендуємо клієнту додати або прибрати якісь кроки в домашньому догляді. Значення має все.Як клієнт миє голову, в душі чи над ванною?Чи хороший у клієнта гребінець?Чи миє клієнт гребінці? Чи має клієнт повний спектр засобів: шампунь, маска, кондиціонер, термозахист, флюїди та олія для кінчиків?Чи потрібні клієнту всі ці засоби, чи можна вбудувати нові засоби в наявний домашній догляд?



Демонстрація як частина продажу.

Ми, як правило, одразу використовуємо той шампунь і ті засоби, які підходять клієнту.Таким чином, клієнт одразу може оцінити технічні характеристики засобу: запах, кількість піни, щільність, липкість.
Клієнт може переконатися, що засіб відмінно спрацював на його шкірі голови та волоссі. Саме особистий досвід допомагає клієнту визначитися.



Як не помилитися у своїх консультаціях?

Це важливе питання, тому що майстер перукар повинен відповідати за свої рекомендації. Для цього ми проводимо навчання, які розповідають про нашу лінійки та наш асортимент. Саме швидка орієнтація та глибоко знання продукту допомагають перукареві вдало та правильно обрати домашній засіб для клієнта.

 

Чому клієнт купує в салоні краси?

Тому що майстер може підібрати той засіб, який підходить клієнту індивідуально. Правильні шампуні кондиціонери та інший домашній догляд подовжують дії фарбувань або реконструкції. Правильний шампунь лікує і прибирає симптоми трихологічних захворювань. Правильний гребінець розплутує волосся.



Як же навчитися розбиратися у всіх цих лінійках?

Просто замовте набір тестерів і запросіть навчання від нашого менеджера. Також запросіть прайс-лист для майстра і салону краси.



Як переступити через сором під час спроби продавати?

Не продавайте, а просто консультуйте клієнта. Клієнт сам визначитися, коли і який засіб йому треба. Можливо, клієнт хоче найкращий засіб. Можливо - найдешевший. Ваше завдання - консультувати клієнта і пропонувати йому кілька варіантів, даючи клієнту вилку вибору.


Соромитеся продавати?

Запитайте у нас тренінг з продажу

Чекаємо Вашого дзвінка! 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner