Як поводитися під час майстер-класу?
Як поводитися під час майстер-класу?
Мене звуть Анна Бракацула. Я проводжу по 50 майстер-класів і вебінарів на рік. Крім того, я сама багато навчаюся. Я вирішила написати кілька порад тим людям, які хочуть дізнатися правила проведення майстер-класів.
Ми, організатори майстер-класів, будемо дуже вдячні, якщо Ви приходитимете на події вчасно. Я з тих людей, хто чекає на тих, хто запізнився, 10 хвилин і відразу ж починає.
Якщо ви запізнилися - ви вже пропустили частину інформації. Як то кажуть, семеро одного не чекають. Почати майстер-клас вчасно - це повага до тих учасників, які теж прийшли вчасно.
Не кричати з місця. Якщо група більша за 10-15 осіб, то будь ласка - не викрикуйте запитання з місця. Я розумію, що вас відвідують інсайти під час начитки лекції та теорії. Але криками з місця ви створюєте хаос, збиваєте лектора з думки і це просто некультурно. Тому прохання ставити запитання через підняту руку. Якщо ви боїтеся забути запитання - запишіть його. Ми відповідаємо на всі запитання.
Беріть участь у процесі відпрацювання на моделях. Під час навчання нам дуже важливо, щоб майстри не тільки розуміли теорію процесу, ну і спробували все своїми руками.Саме так ми все запам'ятовуємо, тактильно.Така характеристика нашої професії.Дуже важливо все перевірити в дії. Подивитися якість продукції, початковий стан волосся, понюхати продукт, подивитися його в процесі.Також круто спостерігати якість волосся моделі і після майстер класу. Багато хто погоджується стати моделлю на холодні відновлення і реконструкції прямо із залу.Ми тільки вітаємо таку поведінку й активність.Адже ви все одно спробуєте всі продукти на собі.
Якщо ви не брали участі у відпрацюванні - вибачте, ми просто не видамо вам диплом про майстер-клас.Наше навчання від ІНОАР - це гарантія того, що майстер прослухав матеріал, зрозумів його і спробував.
Будьте шанобливим і доброзичливими.Наше кредо - знання через задоволення.Я не люблю суворих вчителів. І колючих коментарів.Тому я намагаюся, щоб група почувалася легко і невимушено.Мені подобається самій кайфувати від процесу навчання і я люблю коли моя група теж отримує задоволення.Круто, коли ми всі встигаємо потоваришувати, обмінятися телефонами і поділитися смішними та корисними історіями.Майстер-класи мають бути приємними і корисними.
Таким чином, майстер втрачає можливих клієнтів! Викладайте дипломи. Викладайте фото. Пишіть інсайти після навчання. Отримуйте нових клієнтів.
Нетворкінг. Мені подобається самій кайфувати від процесу навчання і я люблю коли моя група теж отримує задоволення. Круто, коли ми всі встигаємо потоваришувати, обмінятися телефонами і поділитися смішними та корисними історіями. Майстер-класи мають бути приємними і корисними.
Я дуже люблю, коли майстри обмінюються знаннями та порадами.Під час майстер класу ми один одному не конкуренти, а колеги.Перед нами стоїть одне завдання - заробляти більше, знати більше і мати багато клієнтів.
Коли я навчалася в Америці на коуча, я помітила таку особливість.В Америці майже всі тренінги починаються з того, що люди знайомляться і обмінюються контактами.У мене самої залишилося багато корисних знайомств після майстер-класів і тренінгів.Це корисний бонус від навчання.Знайомство з людьми «на одній хвилі».
Тренінг - це не тільки знання, це пошук своїх. У нас зібралися сотні історій, коли майстри знаходили собі місце для оренди, а директори знаходили нових співробітників.Коли майстри підказували нові бренди, способи реклами і техніки продажів один одному.
Диплом і фото. Рекомендую викладати фото після навчання і свій диплом у своїх соцмережах. Клієнти мають знати, що ви підвищуєте свій професійний рівень і відвідуєте платні навчання. Розповідайте клієнтам про новинки, це інформаційний привід продати клієнту нову послугу. Є чимало історій, коли майстер навчався і не повідомляв своїм клієнтам про нові процедури. Таким чином, майстер втрачає можливих клієнтів! Викладайте дипломи. Викладайте фото. Пишіть інсайти після навчання. Отримуйте нових клієнтів.
Відмітка в Instagram.
Ми будемо дуже вдячні, якщо ви відзначите нас в Instagram.Зараз позначки відіграють дуже важливу роль у просуванні акаунта.
Відзначайте своїх колег, бренд, технологів.
Ми, своєю чергою, будемо відзначати і вас.
У минуле відходять хештеги і заклики до дій.Дедалі важливішим стає користувацький контент.
Давайте робити його разом.
Інші статті
- Кому можна продати цю послугу? - Усі майстри в перукарських коледжах вчаться робити завивку. Але мало хто ...
- Багато клієнтів засмучується, коли вперше роблять собі біозавивку. Чому це відбувається? - Іноді це відбувається через ...