Кошик
881 відгук

Топ-10 помилок при роботі із кератином

Ви ніяк не наважитеся зробити клієнту кератинове випрямлення волосся? - Процедура кератину є класикою і базою. Процедуру кератину потрібно вміти робити кожному майстру. Після кератину майстри вчаться робити ботокс для волосся, холодні відновлення, нанопластику, реконструкції волосся.

Ми зібрали для вас найпопулярніші помилки, які можуть зіпсувати волосся клієнта і вашу репуттацію. Перевірте себе. І сміливо робіть процедуру кератину преміальним складом від ІНОАР.

 




Помилка одна. Відсутність діагностики волосся. Побажання клієнта і стан його волосся - ось те, від чого ви відштовхуєтеся під час підбору процедури. Ми рекомендуємо використовувати всі знайомі способи діагностики. Наприклад, натяг мокрого пасма, тест на пористість волосся «склянка води», зав'язувати волосся у вузлик. Визначте стан волосся, наголосіть клієнту на складнощах, поставте для себе завдання - і тільки після цього вибирайте процедуру для волосся.

Помилка друга. Роботи дешевими складами. Дуже важко зробити приємну процедуру, яка дасть гарантований результат на дешевих складах. Не економте на своєму здоров'ї та на якості волосся клієнта. Робіть процедуру тільки бразильськими фірмами, які багато років на ринку і залишаються в тренді. Наприклад, кератин для волосся від ІНОАР. Не змушуйте клієнта мучитися від диму, одягати респіратор, плакати. Є класні склади, з якими працювати комфортно. Працюйте кератином Марокко і гарячим ботоксом від ІНОАР.

Помилка три. Економія на складі під час нанесення на волосся. - Ми бачили випадки, коли кератин наносять на вологе волосся або наносять недостатньо складу на кінчики волосся. У такому разі волосся не отримує термозахисту, який міститься в кератині. Переконайтеся, що волосся повністю покрите складом, перед тим, як починати випрямлятися праскою.

Помилка чотири. Сушка волосся гарячим повітрям феном. - Майстри поспішають закінчити процедуру, бо заощаджують свій час і час клієнта. Але економити на правильності протоколу не можна! Якщо волосся потрібно за протоколом слухати холодним повітрям - сушіть холодним. Чому? Тому що білок, яким є кератин, згортається під дією високих температур. І нам важливо, щоб білок згорнувся в прямому стані під праскою, а не в кучеровому стані під феном. Чим холоднішим буде повітря під час сушіння складу - тим ідеальнішим буде результат на волоссі. Не прогрівайте кератин, а відразу прасуйте.

Помилка п'ять. Прасування волосся під низькими температурами або прасування широкими пасмами. - Кератин потрібно сушити за температури 210 - 230 °C. Якщо ви прасуватимете волосся за менших температур, то кератин носитиметься на волоссі менше. Якщо ви працюватимете занадто широкими пасмами, то кератин може недостатньо прогрітися. Як же зрозуміти, що температура правильна, а пасма досить тонкі? Після випрямлення, волосся має бути сухим, розсипчастим і не диміти.

Помилка шість. Говорити з клієнтом про психологію, природу і погоду. А не консультувати його щодо волосся. - Процедура кератину займає близько 3 годин. Витратьте цей час не на загравання з клієнтом, а на професійну консультацію. Обговоріть з клієнтом його домашній догляд. Спосіб миття голови. Підберіть правильний домашній догляд.

Помилка сьома. Не мати вітрину. - Дуже важко продати домашній догляд, якщо у вас під рукою немає цього догляду, згодні? Майстри бояться вкладати гроші у вітрину, бо не вміють продавати. Для таких випадків ми рекомендуємо майстрам почати з маленьких обсягів закупівель: один термозахист, 2-3 набори безсульфатних шампунів з кондиціонерами, гребінець, і, наприклад, маленьку масочку. Ви самі можете сформувати свій мінімальний набір для вітрини. Чому це важливо, тому що клієнт хоче купити шампунь одразу, а не повертатися за ним. Клієнти люблять нюхати косметику перед покупкою, клієнти люблять етап демонстрації - коли ви миєте голову тим шампунем, який хочете їй продати. Клієнти люблять перевіряти інформацію про інгредієнти в чаті GPT прямо під час процедури. Усе це можна зробити, тільки якщо домашній догляд у вас знаходиться під рукою. І ви можете дати його клієнту на розгляд.

Помилка вісім. Не записувати клієнта на наступний раз. Це дуже велика помилка! Кератини ІНОАР - єдиний кератин на ринку України, який гарантує носіння кератину на певний термін. Ми точно знаємо, скільки буде носитися кератин. На відміну від наших конкурентів, які пишуть розпливчасті три-п'ять-сім місяців. Ми часто говоримо: кератин ІНОАР триматиметься на волоссі 60 мийок голови, якщо ви використовуєте домашній догляд від ІНОАР. Порахуйте разом із клієнтом, скільки носитиметься кератин - і одразу ж записуйте його на наступну процедуру. Не втрачайте клієнта. Отримуйте максиму процедур з одного клієнта на рік.

Помилка дев'ять. Не ходити на навчання. Багато майстрів помилково вважають, що вони вже все вміють. Це не так. Ринок не стоїть на місці. Особливо ринок б'юті. Ми рекомендуємо ходити хоча б на вебінари, які можна слухати паралельно з роботою, і в будь-який час дня. Ринок постійно поповнюється новинками. Наприклад, реконструкціями, підкладками і пігментами. Майстри, які довго не працювали, наприклад через декрет, відзначають, як далеко пішов ринок. Дуже важливо тримати себе в тонусі, свою голову наповненою новинками і трендами. Як мінімум, це цікаво і наповнює енергією. Як максимум, це корисно і важливо.

Помилка десять. Неправильно себе оцінювати. Мені дуже подобається вислів: «Мало знати собі ціну - треба користуватися попитом». Якщо ви майстер-початківець, ставте адекватну ціну на свою процедуру. Ви можете зробити помилку. Ви робите процедуру повільно. У вас недостатньо знань. Це нормально, коли ви набиваєте руку на моделях за ціною складу. І поступово переходите на повноцінних клієнтів. Ну а якщо ви майстер з досвідом - то теж не дешевте. Множте ціну складу на 10. Це і є розумна вартість процедури. Якщо завантаження вашого робочого часу менше 70% - вмикайте рекламу. Якщо ваше завантаження понад 70% з можливого часу - підвищуйте ціну.


У вас все вийде!

 




У цій статті ми обговорили найпоширеніші помилки у майстрів з кератинового випрямлення волосся. Перевірте свої знання. Переконайтеся, що ви все робите правильно. Отримуйте задоволення від процесу і класно заробляйте!



Для замовлення кератинів - напишіть нашому менеджеру 0987660066.
Покажіть свій робочий диплом - і отримаєте прайслист для вітрини.

 

 

 

 

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner